Печено пиле на сол

Печено пиле на сол

Продукти

  • пиле

  • 1 пакет готварска сол

Приготовление:

Солта се изсипва в една тавичка, върху нея се слага измитото и изчистено пиле и се пече при 250 градуса, като отвреме навреме се обръща, за да се зачерви равномерно. Туй то. Дори филията с масло изисква повече усилия от това ядене🙂 Айде, мъже, изненадайте половинката!😈

4 Отговора

  1. Тук направо ме обиди. Докато не се видим следващия път няма да ти говоря пък. Съдейки по съществата около мен и кулинарните им умения край мен, това е рецепта за жени.

    Всъщност рецептата е наистина елементарна и е перфектна за правене, докато се знаимаваш с други неща. Единственият проблем е за тези като мен, които не могат да ядат само месо и трябва и някаква гарнитура🙂

  2. Ееееее, Волкосе бе! Пък не съм те обидила пък! Квойтуй ся?😦 Знаеш ли колко ше ми е съвестно и как ще страдам! Глей ся къв си!😥

    А гарнитура ще дам до края на деня!:mrgreen:

  3. искам само да кажа, че тази рецепта се изпълнява с морска сол, като разликата между двете печени пилета е мноого голяма🙂

  4. Не знам, аз си го правя с нормална сол и става много вкусно. Но и с морска ще пробвам, що да не пробвам?🙂

Вашият коментар

